zaterdag 26 december 2015

Jongenspyjama's - deel 2

Het is gelukt! Net binnen de tijd, in de laatste naailes voor de kerstvakantie, zijn mijn pyjama's voor de neefjes afgewerkt. Met oranje knopen voor de oudste en blauwe voor de jongste. Achteraf gezien had ik beter ook voor oranje paspel gekozen bij de eerste pyjama, maar mij stoort het niet. Het kleurverschil was enkel bedoeld voor de mama, om de maten uit elkaar te houden. In de broek naaide ik hiervoor een klein gekleurd lapje waar bij een gekochte pyjama het maatlabeltje zou komen.



De kindjes kregen hun pyjama op kerstavond bij mijn ouders, gelukkig werden beide pakjes snel na elkaar gekozen en wilden de jongens hun nieuwe outfit allebei onmiddellijk aan. Er waren eventjes wat traantjes toen mijn manlief zonder bij na te denken 'en nu naar bed!' riep. Deze werden snel gedroogd bij het openen van een volgend pakje (en nog eentje, en nog eentje, en nog eentje, en nog eentje, en .... )



Geen opmerkingen:

Een reactie posten