maandag 18 juli 2016

Zalige zomerrokjes

Net zoals de gedachte in vorige blogpost 'Oeps, ik heb te weinig shortjes', schoot het plots door mijn hoofd 'Maar, leuke rokjes, dat heb ik ook niet echt', deze leken me NOG makkelijker dan een shortje om over mijn bikini aan te trekken. Zeker als deze nog nat zou zijn van het tropische zeewater... Al snel besloot ik om het patroon van rokje 2 nog eens boven te halen, aangezien dit zo'n succes was bij manlief. Ik maakte gelijk 2 exemplaren, 1 uit een stofje dat ik spontaan eens online besteld had, het andere stofje haalde ik in mijn favoriete bakstenen winkel in Merelbeke, ook mijn elastiek en bijpassende boordstof haalde ik hier.





Het mag gezegd worden, ik heb veeeeeeel deugd gehad van mijn rokjes op reis, ideaal voor op het strand en toch nog deftig genoeg om 's avonds iets te gaan eten op restaurant (na het afspoelen van alle zand en zonnecrème die aan ons plakte :) Leve strandvakanties !)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten