woensdag 7 september 2016

Nieuw schooljaar

Gisteren was de eerste naailes van een nieuw schooljaar ! Wat was ik blij om iedereen terug te zien, onze klas is gewoonweg compleet gebleven ! Meer nog, we kregen er twee nieuwe leerlingen bij :)
We startten de les dus met een kennismakingsronde, iedereen mocht zich netjes voorstellen, zo leerde ik ook nog iets bij over mijn medecursisten :) Daarna doorliepen we de cursus, vertelde de juf wat we nodig zouden hebben van extra materiaal (gelukkig niet veel) en mochten we op zoek gaan naar een patroon voor ons volgend kledingstuk: een rokje MET plooien en MET rits.... Nu weten jullie misschien al dat ik een 'moeilijk rokjespersoon' ben, ik draag al niet superveel/graag rokjes (hoewel ik mijn zomerrokjes wel behoorlijk wat gedragen heb) en ik hou ook niet van al te veel frutseltjes, dus is geen simpele opdracht voor mij. Gisteren doorbladerde ik reeds alle aanwezige Burda's, Knips en LMV's, maar kwam nog niets tegen naar mijn zin. Ik zocht een eenvoudig sweaterrokje, want zo eentje heb ik hangen in mijn kast en dat draag ik wel (soms). In de boekjes vond ik dit niet terug, dus ik denk dat ik mijn rokje maar gewoon meeneem volgende les :)
In elk geval, ik laat jullie weten wat het geworden is !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten