dinsdag 7 maart 2017

Copy - Paste

In mijn kast lagen nog (en liggen nog) keiveel leuke sweaterstofjes, die ik in de loop van het laatste 1,5 jaar verzamelde met het idee om er een trui van te maken. Uiteindelijk blijkt aan het eind van de rit dat ik zeker 15 truien kan maken... Maar telkens was er wel een ander naaiprojectje, waardoor de stapel sweaterstof voor mezelf bleef liggen (en alleen maar groter werd).
Na de stress van het kerstcadeaus naaien, nam ik mezelf begin 2017 voor om eindelijk eens aan die truien te beginnen ! En nog eens iets voor mezelf te naaien :)

Het patroon is overgenomen van mijn favoriete truitje, wat jammergenoeg al enkele jaren oud is (en je begin het te zien) en enkel geschikt voor lente/zomer/herfst. Met dit truitje in mijn achterhoofd, kocht ik enige maanden geleden een sweaterstofje uit de Cosy colors reeks. Een mooi knalroze met gekleurde vlekjes, voor dat extra beetje kleur in mijn leven :)



Het werd puzzelen om mijn trui er uit te krijgen, blijkbaar kende ik toen de stoflengtes voor verschillende projecten nog niet zo goed :) Maar hé, een trui voor mezelf uit 1 m ! Ik mag niet klagen...
























Het knopenpad achteraan is vals, dus achteraf opgestikt en voorzien van kleine knoopjes in 2 tinten roze, als we dan toch voor een girly trui kiezen, ga ik er volledig voor :) En het heeft wel iets, zo'n knopje die anders is als de rest.




Dit wordt waarschijnlijk mijn laatste trui in winterstofje, blij dat het weer nog wou meewerken voor mij !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten