donderdag 23 maart 2017

Nieuwe zwemzak

Enkele weken geleden maakte ik de neefjes elk een gepersonaliseerde rugzak, als originele kerstverpakking voor hun playmobil. De kinderen waren superblij met de inhoud, en de mama met de verpakking, want mijn oudste neefje had blijkbaar net een zwemzak nodig om in het 2de trimester met school te gaan zwemmen.

De zakken zijn gemaakt uit katoen en de letters er op gestreken met flexfolie, groen met oranje voor T, blauw met rood voor N. Het patroon tekende ik zelf wat uit, denkend aan een goeie rugzakgrootte, ik stak het ineen zoals de doopsuikerzakjes van intijd, dus met een trektunnel bovenaan. Onderaan de rugzak, in de hoekjes, sloeg ik metalen nestelringen om de touwtjes door te halen.

Vorige week was het dan zover, de eerste zwemles met de derde kleuterklas:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten