zondag 14 mei 2017

Naaikamer

Ons huis begint stilaan op een thuis te lijken, de meeste dozen zijn uitgepakt (de rest op zolder of in de kelder gedropt) en we vinden er geleidelijk onze draai. Soms is het nog wat zoeken naar welke pot in welke kast zit, maar dat hoort er bij :) En waarschijnlijk zullen de kasten na verloop van tijd volledig anders ingericht zijn dan de eerste dagen na uitpakken. Zoals dat bijvoorbeeld de mojitoglazen iets dichter binnen handbereik moeten zijn :)

Mijn naaikamer lijkt ook steeds minder op een rommelkamer, al moet ik eigenlijk van een hobbykamer spreken in plaats van enkel 'naai'kamer. Bij het uitpakken bleek dat ik toch graag veel dingen tegelijk probeer en toch wat meer knutselgerief/boeken/puzzels/papier/etc heb dan gedacht. Mijn ene kast staat momenteel propvol en is nog wat rommelig, dit wordt nog aangepast eenmaal we livingkasten hebben en mijn uiteindelijke tafel geïnstalleerd wordt. Deze staan er provisoir, om te kijken of ik voldoende ruimte heb voor laptop, naaimachine en overlock. Na verloop van tijd komt deze kamer wel helemaal in orde, ik wil niet overhaast te werk gaan en enkel materiaal bijkopen als ik zeker ben van het nut en de plaats ervan.





Ondertussen liggen de stofjes voor de Isaac T-shirts te wachten voor verwerking, hier ga ik deze week in de naailes mee aan de slag, vorige week moest ik verstek geven wegens te veel dozen in huis :)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten