vrijdag 26 mei 2017

Stoere T-shirts

De Isaac T-shirts voor T zijn verjaardag zijn op tijd afgeraakt ! Tijdens de naailes dinsdag naaide ik exemplaar nummer 2 en op woensdagavond bevestigde ik nog een stoer label op nummer 1. Morgen is het zijn verjaardag en krijgt hij ze cadeau. Hopelijk vindt hij ze even cool als ikzelf en koos ik geen te 'kinderachtige' prints, want mijn lieve schat wordt al 6!! Al zal hij natuurlijk altijd mijn klein ventje blijven :)

De 'aan' foto's voeg ik hier morgen bij, in de hoop dat de T-shirts goed zijn van maat en niet te kort/breed, want ergens onderweg vergat ik de juiste aanpassingen door te voeren qua lengte en breedtematen :)
EDIT
De 'aan' foto's zullen voor later zijn, mijn klein ventje was nogal enthousiast toen hij een cadeautje kreeg, maar veeeeel minder enthousiast toen hij de inhoud zag :) Zijn 'echte' cadeau volgt nog woensdag tijdens zijn verjaardagsfeestje en met wat geluk is hij dan al over de teleurstelling :)
Reminder voor mezelf: 'echte' cadeau geven op zijn verjaardag zelf, het extra cadeautje op zijn feestje...

Hier alvast een voorsmaakje:







Geen opmerkingen:

Een reactie posten