vrijdag 10 augustus 2018

Test 1,2,3.... de Vallis jurk !

De week voor ik op vakantie vertrok (ondertussen al even geleden) kwam een oproep op Facebook van Sofilantjes om een nieuw patroon te testen. Aangezien ik die week vrijgehouden had om mij voor te bereiden op onze reis, had ik wel wat tijd om te naaien en schreef me dan ook onmiddellijk in. Het enige wat ik wist, was dat het om een jurk voor dames en meisjes ging. Op 13 juli kregen alle testers hun patroon en werkbeschrijving en ik ging aan de slag met een proefstofje uit mijn gigantische voorraad 🙂. 

De Vallis jurk is makkelijk te naaien en zit zalig, zeker bij temperaturen boven de 30 graden 😉. Het patroon heeft verschillende opties: tuniek of kleedje en heeft een halve cirkelrok met 3 zoomvarianten. Je kan ook kiezen tussen de empire taille of de gewone taille, dus opties genoeg ! Ikzelf naaide een versie uit roze tricot met een gewone taille, ronde halve cirkelrok en moest de buste met 1 maat aanpassen. Geen paniek, dit staat duidelijk omschreven in de werkbeschrijving en is zelfs mij gelukt 😀!

En mag ik jullie ook nog even wijzen op de prachtige diepe ruguitsnijding?! 








De release verkoop is ondertussen al even voorbij, dat heb je als je blogbericht zowat 'vijgen na Pasen' is, maar ik wou jullie toch de foto's niet ontzeggen 🙂. Met dank aan manlief !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten