vrijdag 7 december 2018

Naaiweekend in de Westhoek

Vorig weekend ging ik mee op naaiweekend in de Westhoek, georganiseerd door Sabrina van de Stoffengalerij. Dit ging door in het Open Huis te Staden, een supermooie locatie. Gelukkig hadden we 2 regenachtige dagen zodat ik mij minder schuldig voel dat ik 2 dagen non-stop naaide en de omgeving volledig heb genegeerd. 😊

Ik was op voorhand benieuwd hoe het zou zijn om mee te gaan op een weekend dat ik zelf niet had ingericht (samen met Silke natuurlijk) en ik moet zeggen dat me dat heel goed bevallen is! Het is mij nu pas echt duidelijk geworden hoeveel energie dat je effectief nog steekt in zo'n weekend, ook al is alles op voorhand geregeld. Hier was het letterlijk de voeten onder tafel schuiven, naaien en slapen. Enkel op zondagmiddag hadden we de taak om de afwas te doen en die werd enorm vereenvoudigd door de aanwezigheid van een vaatwas !




Wat ik wil zeggen is dat ik goed heb kunnen doorwerken en heel blij ben met mijn gemaakte naaisels. Het waren vooral simpelere werkjes dat ik meehad, wel hier en daar een nieuw patroon of probeersel, maar niets echt ingewikkeld. Dat zorgt er ook voor dat je goed door kan naaien zonder al te veel na te denken of te puzzelen. Ik denk dat ik meer meega op zo'n naaiweekend. 😉

Bedankt Sabrina voor de organisatie! Het was een topweekend !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten